.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنج در انبارهاي شاليكاران مازندران مانده است

در جلسه بررسي وضعيت برنج و مركبات مازندران موضوع انبار 25 هزار تن برنج و نحوه خريد و فروش اين محصول استراتژيك مودر بحث و بررسي قرار گرفت.

دبير مجمع نمايندگان مازندران در جلسه بررسي وضعيت برنج و مركبات مازندران گفت: برنج و مركبات كه از اصلي‌ترين توليدات استان‌هاي شمالي‌ست تاكنون به فروش نرفته و در دست كشاورزان باقي مانده است.

سيدعلي ادياني‌راد پيش از ظهر امروز در نشست بررسي وضعيت برنج و مركبات مازندران با حضور معاونان وزير بازرگاني و جهاد كشاورزي در معاونت برنامه‌ريزي استانداري مازندران با بيان اينكه اين نشست در ادامه نشست مديران و نمايندگان استان‌هاي شمالي با وزراي بازرگاني و جهاد كشاورزي در تهران صورت گرفته است، يادآور شد: رفع دغدغه كشاورزان از اصلي‌ترين اولويت‌هاي مديران و نمايندگان مردم در استان‌هاي شمالي است.

وي با اشاره به اينكه مساله موجود و راه حل آن مجهول نيست، يادآور شد: هر راه حلي كه منجر به رفع موضوع و حل مشكل نشود به بيراهه رفته است.

نماينده مردم قائمشهر، جويبار و سوادكوه در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه به دليل اهميت حيطه وظايف بازرگاني و جهاد كشاورزي اين دو وزارتخانه با چالش‌هاي جدي مواجه بوده‌اند، افزود: بحث حمايت از توليدكنندگان بخش كشاورزي و تنظيم بازار با نگاه حمايت از توليد داخلي به حكم قانون از وظايف اين دو وزارتخانه است.

وي با اعلام اينكه توسعه‌اي مردم نهاد و مدبرانه است كه با زبان كارشناسي به بيان مشكلات بپردازد، تصريح كرد: اكنون مازندران در وضعيتي قرار دارد كه توليدات كشاورزي آنان روي دست كشاورز باقي مانده و آن را حتي به نصف هزينه توليد هم خريداري نمي‌كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.